Guziki

ePUAP


Podmioty realizujące zadania publiczne obowiązane są posiadać elektroniczną skrzynkę podawczą.

Elektroniczna skrzynka podawcza pozwala na doręczanie do instytucji pism podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym w sposób zapewniający otrzymanie urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP).

UPP jest dowodem doręczenia pisma, a widniejąca na nim data stanowi datę doręczenia.

W celu dostarczenia do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 19   dokumentu elektronicznego należy zarejestrować się na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP) pod adresem epuap.gov.pl.
Dokładna instrukcja zakładania konta znajduje się tutaj >>
 
Porady praktyczne (wraz ze zrzutami ekranowymi), jak założyć konto, zaczynają się od strony 5. ww. instrukcji.

Po założeniu konta i zalogowaniu się na ePUAP użytkownik ma dostęp do elektronicznej skrzynki podawczej  Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 19. Wystarczy kliknąć w link: http://epuap.gov.pl/kup/searchContentServlet?nazwaOpisu=
pismo+ogolne+do+urzedu&idPodmiotu=poradnia19


Elektroniczna skrzynka podawcza  Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 19  zawiera jeden formularz elektroniczny pn. "Pismo ogólne do urzędu". Za jego pomocą załatwią Państwo każdą sprawę należącą do kompetencji  Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 19. Do formularza można dodawać załączniki o następujących rozszerzeniach: .doc, .docx, .gif, .jpg (.jpeg), .ods, .odt, .pdf, .png, .rtf, .svg, .tif(.tiff), .txt, .xls, .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego to 5 megabajtów.

Pliki zawierające szkodliwe oprogramowanie będą automatycznie usuwane.
Odnośnie spraw załatwianych w trybie postępowania administracyjnego konieczne jest podanie imienia, nazwiska, adresu osoby wnoszącej pismo oraz jej podpisu. Elektroniczna skrzynka podawcza obsługuje zarówno bezpieczny kwalifikowany podpis elektroniczny jak i jego darmowy odpowiednik, czyli profil zaufany ePUAP.

Profil zaufany ePUAP każda (pełnoletnia) osoba zakłada również za pośrednictwem platformy epuap.gov.pl.

Dokładna instrukcja zakładania profilu zaufanego znajduje się tutaj >>
 
Porady praktyczne (wraz ze zrzutami ekranowymi), jak założyć profil zaufany, zaczynają się od str. 9. ww. instrukcji.

Po złożeniu wniosku w systemie profil zaufany można potwierdzić w ciągu 14 dni w każdym urzędzie skarbowym, w każdym urzędzie wojewódzkim, w wybranych oddziałach ZUS i wybranych urzędach gmin. Lista punktów potwierdzających dostępna jest tutaj >>
 
Punkty potwierdzające są odpowiednio oznakowane.

Najczęściej zadawane pytania odnośnie profilu zaufanego znajdziesz tutaj >>
Trzy filmy instruktażowe odnośnie rejestracji na platformie ePUAP oraz odnośnie profilu zaufanego znajdziesz tutaj >>

Obok możliwości złożenia dokumentu elektronicznego za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej istnieje możliwość złożenia pisma podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym w sekretariacie  Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 19, w godzinach jego pracy. Podpisany elektronicznie plik może być dostarczony na płycie CD albo przenośnym dysku (pendrive). Nośnik musi umożliwiać zapisanie na nim urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP).

Wybrane przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego dotyczące dokumentów elektronicznych: Art. 14, Art. 39(1), Art. 63, Art. 46, Art. 217 § 4.
 

Metadane strony

Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

16-01-2016 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0.

28-11-2013 - Edycja treści.

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 218